Am descoperit-o din întâmplare și am rămas de plăcere. I-am fost cititor fidel o vreme tare îndelungată. Stilul ei simplu de a scrie mi se părea atrăgător pe atunci. Știam totuși, în sinea mea, că sub masca aceea se ascundea o femeie plină de ea, o femeie rece, aspră, calculată. Nu îmi păsa, că doar nu voiam să o cer în căsătorie, ci doar să mă delectez la cafea cu textele de pe blogul său.
Citeam cu aceeași plăcere despre cum și-a petrecut vacanța în Grecia, despre cum și-a tratat animalul pentru nu știu care boală, despre amintirile din copilărie pe care le împărtășea cu cititorii sau despre cozonacii cărora le făcea reclamă. Pe blogul ei am văzut primul advertorial și mai apoi multe, multe altele. Tot de la ea am înțeles (din comentariile – răspuns pe care le oferea cititorilor ofensați) că nu-i o rușine să scrii advertoriale, dacă asta îți aduce un ban în plus și îi ajută pe alții să descopere firme noi.
Când a fost certată că face reclamă atât celor ce vând parfumuri, cât și celor ce oferă vacanță în Grecia, a răspuns senină că suntem oameni și ne plac atât parfumurile, cât și plimbările. Mi-a fost profesoară bună. Când am primit prima ofertă de colaborare, nu m-am sfiit deloc să scriu pe blog despre cât de tare mi-ar plăcea să pot petrece un sejur Grecia. Am amintit acolo de plajele pe care le descoperisem pe blogul ei, de peisajele încântătoare cu care Grecia atrage turiști din întreaga lume.
Puteți ghici care a fost primul om deranjat maxim de faptul că scriam advertoriale? Da, da, chiar ea. Nu voi intra în amănunte. Faptul este de mult consumat. Și-a dat arama pe față, mi-a arătat că încă pot vedea oamenii chiar și din spatele unor cuvinte sau poze frumoase. Nu o mai citesc. Nu mă mai interesează blogul ei. Nici nu mă jenez să scriu pe blog despre site-uri precum www.Tui-Travelcenter.ro, dacă asta mă ajută să câștig un ban, iar cititorilor mei le deschide ochii către posibilitatea de a petrece un sejur Grecia.
“In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.
Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati.
La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.”
Plătit sau nu, acest articol mă face să visez, iar și iar, la o vacanță în Grecia.