EDITARE: Anul 2019. De la scrierea acestui articol si pana la momentul actual (13 iulie 2019), am rezolvat de mult problema primei comenzi si am mai dat pe amazon cateva zeci de comenzi. Mi-am cumparat tot felul de produse, de la parfumuri, carti, haine, huse pentru telefoane si pana la produse electronice scumpe. Niciodata nu s-a mai intamplat sa am necazuri cu livrarea lor, deci cumpar in continuare de pe amazon.
Am vrut să intru în rândul lumii și am început prin a-mi comanda ceva de pe Amazon. E mai puțin important ce/de la cine. Firma respectivă s-a comportat exemplar și a trimis în timpul promis produsele pe care le-am comandat, așa că nu am ce să îi reproșez. Nu același lucru pot spune despre firma care ar fi trebuit să mi le livreze acasă. Joi, pe 30 noiembrie, produsele erau disponibile pentru livrare, ajunseseră la Glasgow. Am încercat să ne facem programul zilnic urmărind traseul pachetului, ca nu cumva să ratăm livrarea.
Pe 4 decembrie trebuia să vină curierul. Eram acasă toți trei, plus nebunul de Bruno, care te scoală și din morți dacă bate cineva la ușă. Ei bine, cu o seninătate demnă de cauze mai bune, de la firma care livrează pentru amazon ni s-a spus că ne-a căutat curierul, dar nu ne-a găsit acasă. Noi suntem oameni înțelegători, care pot ierta un amărât căruia i-a fost lene să urce două etaje, să ne livreze coletul. Am trecut cu vederea întârzierea și am cerut telefonic să ne fie retrimis.
Au stabilit data de 11 decembrie. Ziua a venit și a plecat fără ca pachetul să ajungă la noi. Nici urmă de curier. De această dată am fost doar eu și Mihai acasă. Nici unul dintre noi nu e surd. Am fi auzit interfonul sau ciocănitul din ușă, iar dacă, prin absurd, nu am fi auzit, ne-ar fi ajutat câinele să aflăm că ne caută cineva. Îl știți pe Bruno cum latră. Dacă nu vă amintiți, las mai jos dovada că am un câine care știe să facă de pază. Dar nu a fost cazul.
Astăzi m-am enervat. Am trimis mesaje atât firmei care livrează, cât și vânzătorului. M-am plâns că nu am primit produsele cumpărate. Deocamdată nu am primit nici un răspuns. Răbdarea mea începe să se evapore. Sunt convinsă că le voi primi până la urmă, însă mă enervează că trebuie să dau telefoane și să plâng după banii mei. Bine că am fost inspirată și am comandat prima dată produse care nu îmi sunt absolut necesare zilele acestea.
Nu știu cum funcționează amazon prin alte părți ale lumii. Aici se ocupă de livrare firma (m-am răzgândit – nu îi dau numele deocamdată), care sper să binevoiască până la urmă să trimită un curier serios. Oricum, aceasta a fost prima și probabil ultima mea comandă pe amazon. Nu aș avea răbdare să alerg după fiecare pachet în parte câte o lună de zile, mai ales știind că banii mi-au fost luați de pe card din clipa când vânzătorul a livrat produsele.
Bine te-am regăsit online.
Cele mai mari probleme le-am avut cu DPD-ul care a pierdut (recent) un colet imens. Toți ceilalți sunt ok, La voi nu sună curierul la telefon? Nu da SMS ca la noi?
Vezi că acum poți comanda mâncare de animale pe zooplus. E muuult mai ieftină decât la noi.
Să ne mai povestești.
La mulți ani lui Ionuț și pup Bruno.
Mi-a fost dor de tine!
Curierul nu lasa sms, nu suna si se pare ca nici nu vine. De trei saptamani incerc sa rezolv problema si nu reusesc. Am luat legatura cu vanzatorul. Mi-a spus ca nu e treaba lui (si avea dreptate), ca el si-a facut datoria si a trimis imediat coletul. Sa ii trag de ureche pe cei de la amazon. De la firma UPS, care ar trebui sa imi aduca pachetul, ba mi-au spus ca vor retrimite curierul, ba ca pot veni la sediu sa il ridic (problema este ca cel mai apropiat sediu este in alt oras, eu nu ma simt prea bine fizic, Mihai si Ionut nu au timp nici sa respire). Ieri mi-au spus de la UPS ca nu e problema lor, ca trebuie sa cer celor de la amazon sa deschida o ancheta, sa vada din ce motiv nu a ajuns nici acum coletul la mine. Am impresia ca ma plaseaza ca pe o mingiuta de la unul la altul.
Multumesc pentru pontul cu zooplus. Am tot incercat diverse tipuri de mancare, insa Bruno refuza cu incapatanare sa manance. Acum il hranim doar cu pui. E tot ce accepta.
Sarbatori fericite sa ai! Te imbratisez!
Ești sigură că Fan-ul sau Urgent-ul n-au vreo filială p-acolo? :)
Ha, ha, nu m-ar mira… :D
N-am cumpărat niciodată produse de pe net sau comandate în alt mod cu plata înainte. Numai cu plata la livrare. Dacă nu se poate aşa, nu cumpăr. Pe mine nu mă doare capul iar vânzătorul are tot interesul să aleagă o firmă de curierat serioasă.
Nu mai retin exact, dar parca nu aveam optiunea cu plata la livrare. Sau nu am fost atenta. Invatatura de minte pentru viitor.
Problema e curierul. Poti face reclamatie la firma – se pierd joburi pentru asa ceva.
Eu comand periodic online, imi mi-e mai ieftin si mai rapid (ma decid la munca si cer livrare acasa, in 3 minute am si facut cumparaturile)
Nu la firma aceasta. Ii cam doare in cot de clienti, din cate observ. Au pagina de fb plina de reclamatii si tot ei sunt cu gura mare.
Si noi comandam mult online, insa pana acum nu s-a intamplat sa nu ne vina comanda. Pentru toate exista un “prima data”. :(