EDITARE: Anul 2019. De la scrierea acestui articol si pana la momentul actual (13 iulie 2019), am rezolvat de mult problema primei comenzi si am mai dat pe amazon cateva zeci de comenzi. Mi-am cumparat tot felul de produse, de la parfumuri, carti, haine, huse pentru telefoane si pana la produse electronice scumpe. Niciodata nu s-a mai intamplat sa am necazuri cu livrarea lor, deci cumpar in continuare de pe amazon.

Am vrut să intru în rândul lumii și am început prin a-mi comanda ceva de pe Amazon. E mai puțin important ce/de la cine. Firma respectivă s-a comportat exemplar și a trimis în timpul promis produsele pe care le-am comandat, așa că nu am ce să îi reproșez. Nu același lucru pot spune despre firma care ar fi trebuit să mi le livreze acasă. Joi, pe 30 noiembrie, produsele erau disponibile pentru livrare, ajunseseră la Glasgow. Am încercat să ne facem programul zilnic urmărind traseul pachetului, ca nu cumva să ratăm livrarea.

Pe 4 decembrie trebuia să vină curierul. Eram acasă toți trei, plus nebunul de Bruno, care te scoală și din morți dacă bate cineva la ușă. Ei bine, cu o seninătate demnă de cauze mai bune, de la firma care livrează pentru amazon ni s-a spus că ne-a căutat curierul, dar nu ne-a găsit acasă. Noi suntem oameni înțelegători, care pot ierta un amărât căruia i-a fost lene să urce două etaje, să ne livreze coletul. Am trecut cu vederea întârzierea și am cerut telefonic să ne fie retrimis.

Au stabilit data de 11 decembrie. Ziua a venit și a plecat fără ca pachetul să ajungă la noi. Nici urmă de curier. De această dată am fost doar eu și Mihai acasă. Nici unul dintre noi nu e surd. Am fi auzit interfonul sau ciocănitul din ușă, iar dacă, prin absurd, nu am fi auzit, ne-ar fi ajutat câinele să aflăm că ne caută cineva. Îl știți pe Bruno cum latră. Dacă nu vă amintiți, las mai jos dovada că am un câine care știe să facă de pază. Dar nu a fost cazul.

Astăzi m-am enervat. Am trimis mesaje atât firmei care livrează, cât și vânzătorului. M-am plâns că nu am primit produsele cumpărate. Deocamdată nu am primit nici un răspuns. Răbdarea mea începe să se evapore. Sunt convinsă că le voi primi până la urmă, însă mă enervează că trebuie să dau telefoane și să plâng după banii mei. Bine că am fost inspirată și am comandat prima dată produse care nu îmi sunt absolut necesare zilele acestea.

Nu știu cum funcționează amazon prin alte părți ale lumii. Aici se ocupă de livrare firma (m-am răzgândit – nu îi dau numele deocamdată), care sper să binevoiască până la urmă să trimită un curier serios. Oricum, aceasta a fost prima și probabil ultima mea comandă pe amazon. Nu aș avea răbdare să alerg după fiecare pachet în parte câte o lună de zile, mai ales știind că banii mi-au fost luați de pe card din clipa când vânzătorul a livrat produsele.