Cei care mă citesc măcar din data de 10 ianuarie 2013 ştiu deja că sunt fan Coca-Cola, atât de dedicată acestei băuturi răcoritoare (şi dătătoare de energie), încât aş fi fost în stare să îi pun copilului un nume care să includă şi  acest brand, dacă nu m-ar fi oprit barierele numite bun-simţ, lucuditate, reguli. Spuneam în acea zi că “o mamă cu un stol de păsărele la cap i-ar fi putut spune copilului său Caffe ristretto Corvette ZR6X Coca Cola Mustang Ciocolată Euro Talisman Internet Diamant Pall Mall. Motivele sunt evidente…” şi nu minţeam.

Nici măcar când am participat la concursul pentru Bicicleta roşie nu minţeam când spuneam că există o “regulă de AUR: Nu sorbi zgomotos din bidonul de Coca-Cola în timp ce eşti pe bicicletă, făcând poftă trecătorilor ameţiţi de căldură, decât dacă vrei să crească vânzările firmei, iar anul viitor să ofere mai multe biciclete roşii la concursul pentru bloggeri.” Tot în acea zi, într-un comentariu, ca răspuns la provocarea unui blogger “coca cola… nu este sănătoasă”, spuneam că “Nu ştiu ce anume mai este sănătos pe pământul ăsta poluat. Doar nu sunt nebună să renunţ la ceea ce îmi place doar pentru că unele zvonuri spun că nu este sănătoasă.”

Imaginaţi-vă cât de mari au fost surpriza şi bucuria mea la primirea mailului în care eram anunţată că voi primi o cutie de Coca-Cola cu numele blogului meu pe ea. Spre deosebire de Haotik, am ştiut din prima clipă că licoarea din cutie va rămâne acolo pe veci, că nu aş desface doza nici măcar dacă aş ştii că mor de sete în deşert. Deşi în titlul acestui articol vă invit să împărţiţi o Coca-Cola cu mine, vreau să vă avertizez că totul este virtual, că din această doză nu dau nici măcar o picătură. :)

 

Imparte o Coca-Cola cu Vienela.ro

 

Voi aţi desface cutia dacă aţi fi în locul meu sau i-aţi oferi un loc în colecţia de comori bune de mângâiat sufletul şi vanitatea?