Sunt blogger. Scriu advertoriale, îmbinând plăcutul cu utilul, însă uneori mi-e greu să mă decid asupra abordării temei. De exemplu, dacă ar trebui să scriu o reclamă pentru a pune în lumina reflectoarelor sintagma iluminat HORECA, oare cum aş proceda, ca cititorii mei să fie tentaţi să intre pe link şi să studieze ofertele găsite pe respectivul site? Aş expune argumente şi contraargumente, lucrând cu seriozitate, scriind o scurtă istorie a producerii şi răspândirii luminii artificiale (şi/sau naturale), aş trata totul într-o notă veselă, care să binedispună sau aş fi atât de anostă, încât nu aş izbuti decât să înşir câteva caracteristici şi informaţii seci?

Experimente legate de reclama iluminat HORECA:

1. Suntem întreaga viaţă în lumina reflectoarelor, de la naştere şi până la moarte, fie că ne dăm sau nu seama de acest lucru. Păşim în lume asistaţi de cadre medicale ce ne studiază din cap şi până în picioare, sub o lumină orbitoare, ce contrastează cu bezna în care ne-am format. Ne petrecem întreaga copilărie fiind noi înşine un soi de reflectoare ce luminează vieţile apropiaţilor (şi implicit pe ale noastre). Maturitatea ne poate aduce iluminare HORECA sau ne poate ţine într-un anonim întuneric. În primul caz, strălucirea ce vine din interior face corp comun cu razele influenţelor exterioare, luminându-ne potecile vieţii. Până şi sfârşitul ne este luminat. E drept, de o biată flăcăruie pâlpâind tot mai slab.

spitalul-regina-maria-bucuresti

2. De mică am visat să îmi trăiesc viaţa în lumina reflectoarelor, să strălucesc precum o stea, să fiu o adevărată divă. În copilărie mi se spunea licurici, probabil pentru că obişnuiam să sting becurile din casă şi, la lumina unei lămpi cu petrol, să mă admir în oglindă, învârtindu-mă în rochiţe vaporoase, legate la brâu cu o banală instalaţie de brad. Perioada imediat următoare adolescenţei mi-am petrecut-o “prin restaurante, baruri, cafenele şi localuri…”, dar şi prin muzee şi săli de evenimente, în căutarea sinelui, a distracţiei şi a spaţiilor decorate cu obiecte de iluminat HORECA, cu candelabre pline de cristale, în lumina cărora să văd şi să fiu văzută (ca o divă).

muzeul-de-arta-timisoara

3. Când spunem HORECA, spunem industria ospitalităţii, hoteluri, restaurante, catering. Vă puteţi imagina proverbiala ospitalitate românească demitizată de o iluminare de slabă calitate? Eu da, pentru că am văzut în domeniul HORECA şi firme ce nu acordau importanţă acestui aspect. Exemplu: probabil şi voi aţi întâlnit holuri de hotel iluminate de becuri ascunse sub aplice extrem de banale, amplasate în zone ce nu reuşeau să scoată în evidenţă ceea ce era de văzut. În astfel de cazuri, lumina reflectoarelor cădea pe nepriceperea hotelierilor ce nu se gândiseră să apeleze la atas.ro, unde ar fi întâlnit profesionişti în iluminat hotelier.

hotel-capital-plaza-bucuresti

Rezultat experimente:

-Orice drum am alege în viaţă, important este să ştim când să ne aşezăm în lumina reflectoarelor şi când să rămânem în umbră, modeşti.

-Dacă activăm în domeniul HORECA, ideal este să studiem ofertele atas.ro.

Curiozitatea mă îndeamnă să vă întreb: cum ar arăta reclama voastră despre iluminat HORECA? În ce manieră aţi trata subiectul? Care dintre formele de mai sus v-ar convinge să intraţi pe linkul spre atas.ro?

Logo_ATAS_RGB_FINAL