Dacă vă propuneți să obțineți accesarea site-ului afacerii dumneavoastră online, de cât mai mulți posibili clienți, atunci cu siguranță nu puteți ignora componenta de SEO din strategia de vânzări aplicată, și partea de creare de linkuri către alte site-uri. După cum sugerează și numele, crearea de linkuri implică procesul de obținere de legături către site-ul dumneavoastră și nu doar simpla postare a acestora. De asemenea, aceste legături trebuie să fie către site-uri cu autoritate pentru a fi valoroase și relevante pentru utilizatori.
Avantajele construirii acestor linkuri către site-ul companiei dumneavoastră sunt multiple:
Linkurile vă oferă credibilitate
Linkurile oferă site-ului dumneavoastră credibilitate, deoarece acționează ca indicatori terți pentru puterea autorității domeniului pe care îl dețineți. Google își propune să ofere utilizatorilor cele mai relevante rezultate. Pentru a face acest lucru, acesta are în vedere „autoritatea”. Cu cât numărul de linkuri direcționate către site-ul dumneavoastră este mai mare, cu atât factorul de credibilitate este mai mare.
Google folosește linkuri pentru a vă clasifica site-ul
Prin intermediul acestor linkurile Google clasifică site-ul dumneavoastră, indiferent de conținutul informațional de pe paginile sale. Algoritmii utilizați de acesta favorizează conținutul original, dar și linkuri care sunt de încredere, diverse și relevante pentru a obține rezultate mai bune.
Backlink-urile vă vor oferi o creștere a traficului web
Construirea de linkuri este una dintre cele mai bune modalități de a atrage parteneri relevanți de pe site-urile cu autoritate din industrie. Prin direcționarea către segmente de public și nișe relevante în domeniu, vă veți îmbunătăți traficul din surse externe, iar acest lucru este un bun indicator al stării de sănătate a site-ului dumneavoastră.
Relații îmbunătățite în nișa dumneavoastră de afaceri
Făcând ceea ce recomandă Google și concentrându-vă pe crearea de linkuri în nișa dumneavoastră din industrie, nu numai că veți crea legături relevante, ci veți fi conectați mai strâns cu competitorii cu autoritate din domeniul dumneavoastră de afaceri. Acest lucru poate deschide oportunități și pentru alte căi de colaborare între voi.
Vizibilitate și expunere crescute
Pe lângă utilizarea link-ului pentru a crește clasamentul în căutări, acesta poate sprijini generarea de clienți credibili. De exemplu, dacă doriți să contactați un public într-o nouă locație geografică, construirea de linkuri vă va ajuta să faceți acest lucru prin creșterea gradului de conștientizare în acea locație. Acest lucru poate avea un impact pozitiv mare asupra afacerii dumneavoastră și vă poate ajuta să vă stabiliți rapid ca parteneri în afaceri de încredere.
Oportunități mai mari de venituri și mai multe vânzări
Mai mult trafic și valori mai bune înseamnă mai multe oportunități pentru generarea de venituri. Site-ul companiei dumneavoastră va apărea mai sus în rezultatele căutării, conducând mai mulți clienți potențiali către dvs. Aceasta înseamnă că veți putea să vindeți mai multe produse și servicii, precum și să realizați noi modalități de a genera venituri.
Dacă vreți să aprofundați aceste informații tehnice legate de importanța SEO pentru afacerea dumneavoastră, găsiți pe site-ul OLX numeroase articole de specialitate privind creșterea vânzărilor online. Chiar și investiția într-un profesionist SEO care să facă toate aceste ajustări tehnice pe site-ul dumneavoastră este una binevenită și care se va recupera rapid prin creșterea traficului și implicit a vânzărilor online.
Este bine de stiut, multumesc pentru recomandari!