Cred că se întâmpla în primul meu an de blogging, când abia învăţam “alfabetul”. Citeam disperată despre linkuri, despre seo, despre keywords, campanie adwords, promovare pe grupuri, în speranţa că într-o zi voi pricepe oarece din toată înşiruirea aceea de cuvinte. Nu cunoşteam decât câteva nume prin online. Din acest motiv le citeam blogurile, crezând că au vreun secret pe care trebuie musai să îl descifrez pentru ca lumea să afle despre existenţa mea. Mare greşeală! Nu aveam nici magazin online, nu aveam o companie, nu căutam să mă bag în afiliere, nu vindeam şi nu cumpăram nimic. Pentru ce m-aş fi promovat prin campanii adwords?
A trecut aproape un an până când am înţeles că nu am nevoie de aşa ceva, că aceste campanii adwords se adresează unei alte categorii de persoane, că un blog personal adună (încet, dar sigur) în jurul său o comunitate mai mică, dar închegată, că un blogger care scrie din pură plăcere nu are nevoie de hoarde întregi de nebuni care să bântuie pe blogul său. Cu totul altfel stă situaţia pentru cei care au un magazin online, o companie sau care vor să intre în afiliere la un nivel înalt. Ei trebuie să apeleze la specialişti (mulţi recomandă Themarkers.ro), să îşi plătească din propriul buzunar campaniile adwords, chiar dacă la startul campaniei vor primi un bonus de 200 de lei pentru promovare google adwords.
Până la urmă, nu poţi avea profit dacă nu investeşti, nu? Cei care au reuşit să înţeleagă acest lucru se situează astăzi pe prima pagină în căutările google pe anumite cuvinte cheie, probabil au şi vânzări foarte mari, lumea continuă să audă de ei, să îi caute şi să îi recomande. Cei care apelează la Themarkers.ro au avantajul de a discuta direct cu specialişti, de a afla care sunt cele mai bune strategii de branding, marketing şi vânzări pentru companiile lor, iar mai apoi de a beneficia de implicarea totală a unei echipe care poate asigura eficienţa maximă a campaniilor de marketing.
Printre beneficiile de care se bucură clienţii themarkers.ro ce doresc să încerce campaniile adwords enumăr aici câteva: vânzări mai mari cu costuri mai mici, dezvoltarea portofoliului de clienţi, deschiderea de noi pieţe pentru companie, imagine impecabilă pe piaţă. Nu e puţin lucru, aş spune, mai ales că domnul google face tot timpul noi schimbări şi dă mereu peste cap tot ceea ce unii credeau că ştiu…
Prefer sa investesc in Facebook Ads decat in AdWords. AdWords e prea “japk”. Sa nu mai zic si despre faptul ca anunturile (pe site-ul tau, la general vorbind) ce sunt afisate pe site is… n-au nicio treaba cu nisa ta (in proportie de 80% chiar).
Eu am incercat facebook ads si, sincera sa fiu, nu mi-a dat impresia ca ar avea vreun efect “bum’. E drept, nu il pot compara cu altceva, ca nu am folosit… :)