Bloggerii dornici de colaborari si castiguri in mediul online ar trebui sa inteleaga in primul rand lucrurile simple, elementare, daca vor sa le fie bine si chiar sa castige ceva de pe urma pasiunii lor de a scrie. Pe langa toate cele 10 mii de porunci despre care s-au scris gramezi de articole (tema eleganta, continut unic, articole documentate, comunitate, bla, bla), bloggerii trebuie sa aiba o adresa de e-mail si sa o aseze undeva la vedere, astfel incat sa poata fi gasiti atunci cand este necesar.

Am facut eforturi mari si am pierdut multe ore din viata de cand colaborez la organizarea concursului de blogging, din cauza ca multi detinatori de blog nu lasa nicaieri o adresa de mail, un formular de contact, un bilet de adio, un ceva care sa usureze munca celui ce ar dori sa le transmita ceva in particular. Eu aveam nevoie de adresele lor de mail pentru a le trimite voucherele castigate in concursuri. Despre unii  nici macar acum  nu stiu cum se numesc, pe altii ii cunosteam de pe facebook si tot acolo le-am trimis voucherul, unii aveau formular de contact pe blog, dar nu functiona.

Oameni buni, haideti sa presupunem ca nu va cautam eu, ci un potential sponsor, colaborator, detinator de firma sau cum doriti sa numiti o persoana ce si-ar dori o colaborare. Credeti ca ar fi fost dispus sa va rascoleasca tot blogul, sa va caute pe facebook, sa intrebe in stanga si in dreapta cine sunteti sau ce adresa de mail aveti? Daca nu detineti un blog deja renumit si puternic, cu siguranta potentialii sponsori nu isi vor pierde vremea cu asa ceva, ci vor trece la urmatorul blog, unde este posibil sa gaseasca o adresa de mail. :-P