Skip to main content

Trupa de șoc pe panouri publicitare

Cobor din pat și mă îndrept spre bucătărie, să pun cafetiera pe foc. Sunt amorțită de somnul greu. Mă înviorează imediat aerul rece și ușa de la intrare, găsită întredeschisă. A uitat cineva să o încuie aseară, iar Miți a profitat, asa cum face întotdeauna. Pisicile îmi aud pașii. Se întorc spășite din expediție. Încui ușa. Mă îndrept iar spre bucătărie, cu același obsedant gând: să pun cafetiera pe foc. Aud un mârâit pe scara blocului. Al cui câine păzește locatarii? În acea clipă se face lumină. Bruno! Unde e câinele meu? Ies pe scară. Maimuțioiul stă în două labe, rezemat de geam și avertizează trecatorii că nu pot intra în bloc. Chemarea mea, imitând un pupic, îl face să întoarcă mândru capul. “Vezi ce paznic bun sunt, mami?”, pare să spună privirea lui. Îmi promit că voi pune panouri publicitare la vedere: unul pentru a le aminti băieților mei să încuie ușa și unul pentru vecini, să știe că Bruno trebuie plătit pentru serviciile oferite. 

Mai în glumă, mai în serios, caut pe internet pret panouri publicitare. Zâmbesc la gândul că aș putea poza echipa fantastică Miți – Bruno pentru o reclamă cum scrie la carte. Pisica știe să deschidă orice ușă, iar câinele ține de șase când e nevoie, avertizând cu un mârâit scurt dacă se apropie vreun om. Aș putea chiar să o includ și pe Ursula în trupa de șoc. Nu-i pe lume hoț mai hoț decât micuța “cârligel – gheară de tigru”, poreclită astfel în urma acțiunilor prin care subtilizează tot ce găsește prin farfurii. Nici măcar nu cred că e interzis să postezi pe panouri publicitare imagini ale unor hoți, iar banii ar putea începe să curgă gârlă. :p Am găsit și o ofertă bună de preț panouri publicitare. Trebuie doar să aleg cel mai bun text posibil, să atrag clienți interesați de o asemenea echipă.

Alege o cafetiera, Vienela! Una mai bună, care să facă o cafea bombă și să te trezească mai repede din visare. De ce să faci reclama echipei tale fantastice, în loc să te folosești de ea în secret? Pisicile ar putea începe prin a verifica ușile vecinilor. Câinele le-ar proteja. Ai putea cere oamenilor taxă de trecere. Ai putea face orice cu trupa ta de șoc, Vienela!

Lăsând gluma la o parte, dacă aveți nevoie de o echipă care să vă facă panouri publicitare, intrați pe primul link din articol.

“Panourile publicitare sunt de mai multe tipuri si se pot incadra in trei categorii de produse:
– panouri simple (din plexiglas, dibond, komatex)
– panouri metalice cu banner tensionat pe structura
– panouri metalice de sine statatoare cu picioare metalice fixate in sol care pot avea afisaj din tabla, dibond sau banner

Panourile publicitare, in functie de tipul acestora, se pot folosi temporar sau permanent, sunt proiectate sa reziste un timp indelungat si sunt personalizate
cu materiale de calitate superioara. Personalizarea acestora se poate face fie cu autocolant printat si/sau decupat, fie cu banner printat si tensionat pe structura metalica.” – totul la headprint.ro

panouri publicitare

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.