Skip to main content

Tinute office barbatesti: 3 reguli de urmat cand compui outfit-uri pentru birou

Avand in vedere ca ne aflam intr-o epoca de aur in ceea ce priveste imbracamintea masculina, unele companii au adoptat o atitudine flexibila fata de dress code-ul pentru birou. Astfel, exista firme care le ofera angajatilor posibilitatea de a aborda un stil business-casual, in vreme ce in alte firme angajatii sunt, in continuare, obligati sa poarte costum. Oricare ar fi categoria din care faci parte, este important sa respecti cateva reguli simple, in asa fel incat sa poti crea outfit-uri impecabile pentru fiecare dintre aceste doua cazuri.

Iata 3 reguli pe care trebuie sa le respecti in crearea tinutelor de birou:

1.Concentreaza-te pe dimensiuni

Prima regula pe care trebuie sa o urmezi si care te va ajuta sa compui tinute pentru birou impecabile este aceea de a acorda atentie dimensiunilor. Mai precis, hainele pe care le porti trebuie sa ti se potriveasca perfect, intrucat nimic nu iti va distruge mai tare outfit-ul decat o camasa prea larga sau o pereche de pantaloni prea scurti. Bineinteles, aceasta regula se aplica indiferent de dress code-ul impus si de cat de scumpe sunt piesele vestimentare pe care le porti. In acest sens, pe bman.ro gasesti haine pentru  barbati in stilul office si business-casual, disponibile pentru toate tipurile de siluete. Asadar, pune in aplicare acest pont si nu doar ca vei obtine tinute corecte, adecvate, dar vei putea si sa iti pui in evidenta calitatile fizice.

2.Alege culoarea potrivita pentru pantaloni

Indiferent daca porti tinute smart-casual sau formale, cert este ca de fiecare data trebuie sa fii prezentabil atat in fata clientilor, cat si in fata colegilor si superiorilor. In alta ordine de idei, pentru a putea realiza un look corect, dar care sa te reprezinte, poti adauga si culori puternice in tinutele tale, insa niciodata in zona pantalonilor. Mai precis, este de preferat sa optezi pentru pantaloni in culori neutre, precum crem, negru, bleumarin, gri sau alb, chiar daca acestia fac parte dintr-un costum sau daca sunt alaturati unor alte piese vestimentare din garderoba ta. Pentru a te bucura de diversitate stilistica atunci cand te imbraci pentru birou, intra pe BMAN si achizitioneaza-ti mai multe modele de pantaloni office, care sa se incadreze in aceasta cromatica. In mod cert, respectand aceasta regula vei reusi ceea ce ti-ai propus.

3.Nu neglija accesorizarea

Cu ajutorul accesorizarii potrivite vei putea adauga un plus de unicitate tinutelor tale si, de asemenea, vei putea sa iti imbunatatesti aparitiile. Drept urmare, in ciuda faptului ca accesoriile pe care un barbat le poate purta la birou sunt limitate, acestea nu trebuie neglijate. In functie de preferintele tale si de stilul pe care il abordezi atunci cand mergi la birou, alege accesoriile cele mai potrivite. De exemplu, daca obisnuiesti sa porti tinute formale, ce au ca piesa de baza un costum, poti opta pentru cravata, butoni si chiar pentru o servieta. Pe de alta parte, daca outfit-urile tale sunt, mai degraba, business-casual sau smart-casual, mizeaza pe curea, vesta si un ceas. Fara indoiala, cu ajutorul accesoriilor te vei putea bucura de cele mai deosebite tinute office, asa ca nu ezita sa pui in aplicare si aceasta regula.

 

Acestea fiind spuse, daca iti doresti sa imbraci doar outfit-uri impecabile atunci cand mergi la birou si, totodata, sa ii impresionezi pe toti cei din jur cu stilul tau vestimentar, nu iti ramane decat sa urmezi aceste reguli stilistice.

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.