Skip to main content

SEO+Pay per click = LOVE

Ai un business online si nu esti sigur care dintre cele doua strategii, SEO si PPC, iti vor aduce cele mai multe beneficii? Articolul urmator iti va raspunde la cateva dintre cele mai importante intrebari pe care le poti avea in legatura cu cele doua servicii. Intre acestea exista, desigur, atat asemanari, cat si deosebiri. Afla, mai departe, cum te pot ajuta sa iti dezvolti afacerea.

Iata ce trebuie sa stii despre SEO si Pay per click:

  • De ce ai nevoie de servicii de SEO si PPC?

SEO (Search Engine Optimization) te ajuta sa iti imbunatatesti traficul organic pe site, ceea ce poate sa conduca la beneficii cum sunt Brand Awareness-ul (o crestere semnificativa a credibilitatii brand-ului tau.), ROI (Return On Investment), dar si un CTR imbunatatit. PPC (Pay-Per-Click) genereaza trafic platit pe site-ul tau prin rankarea acestuia cat mai sus in motorul de cautare Google. Printre avantajele pe care ti le poate aduce, se numara faptul ca vei avea reclame imbunatatite, o pozitie mai buna in Google, o vizibilitate mai mare, dar si o targetare mai eficienta a potentialilor clienti.

  • Cand sa le folosesti?

Desi la baza celor doua strategii sta acelasi scop, si anume acela de a creste traficul pe un website si a converti click-urile, organice sau platite, in achizitii, cele doua, SEO si PPC, functioneaza prin metode diferite. Mai mult, fiecare dintre acestea se pot plia pe diferite obiective pe care le ai, asa ca, in functie de acestea, trebuie sa stii pe care sa il alegi.

Pe de-o parte, SEO poate fi utilizat atunci cand iti doresti rezultate solide si de durata, deoarece pozitionarea pe prima pagina a motorului de cautare nu va fi posibila intr-un timp foarte scurt. De asemenea, este util, daca vrei sa cresti autoritatea website-ului tau pe o anumita nisa, astfel incat clientii actuali si viitori sa se reintoarca la acesta, de fiecare data cand au nevoie de un produs sau un serviciu pe care tu il oferi.

Pe de alta parte, PPC functioneaza putin diferit si chiar diametral opus, in anumite privinte. Acesta poate fi utilizat atunci cand iti doresti rezultate imediate, insa nu ai nicio garantie ca vor fi de durata. Mai mult, este util cand vrei sa obtii trafic targetat pe o anumita categorie, cand promovezi o oferta limitata sau cand vrei sa fii in topul cautarilor in functie de cuvintele cheie.

  • SEO sau PPC?

O intrebare frecventa pe care si-o pun brandurile este aceea referitoare la alegerea unui serviciu sau altul. Desigur, nu exista un raspuns standard pe care il poti primi, deoarece evolutia pe care o vei avea depinde foarte mult de situatia ta actuala, de obiectivele pe care le ai, dar si de potentialii clienti. Totul tine de strategia de marketing digital pe care alegi sa o aplici si de cat de bine vei intelege felul in care ultilizeaza consumatorii mediul online, pentru a face achizitii. In acest fel, poti determina daca esti mai avantajat sa folosesti o strategie sau alta, sau o combinatie intre cele doua, avand in vedere dinamismul domeniului despre care este vorba.

Raspunsuri oferite de agentia SEOCupcake ce ofera servicii SEO si Pay-Per-Click advertising

Ajuta-ti business-ul sa creasca si apeleaza la o agentie ce ofera servicii de SEO si PPC! In mod garantat, rezultatele vor fi pe masura asteptarilor tale!

 

Comments
  • Brandusa November 28, 2017 at 2:44 pm

    O afacere nu se poate dezvolta fara SEO, din punctul meu de vedere si observ ca tot mai multi clientii incep sa inteleaga importanta online-ului in dezvoltarea afacerii.

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.