Skip to main content

Inchirierea unei masini in Bucuresti

Povesteam acum un an, tot pe acest blog, despre cat timp mi-am cautat verisoarele plecate in America dupa revolutie, dar si despre imensa surpriza pe care am avut-o cand m-au gasit ele pe mine cu ajutorul retelei de socializare facebook (cum i-as putea multumi vreodata celui ce a facut posibile toate astea?). Dupa cum va puteti imagina, bucuria a fost de nedescris, iar noi am tot incercat, vreme de cateva saptamani, sa recuperam, pe skype si pe chat-ul fb, sa povestim tot ce aveam de povestit.

Nu se compara cu discutiile de la cafea, cand stai fata in fata cu omul, cand il privesti in ochi si ii sesizezi fiecare inflexiune a vocii, ii observi gesturi pe care nu le stiai si zambesti la cele ce iti erau familiare. Cand am aflat ca una dintre verisoarele mele vine la Bucuresti sa isi rezolve problemele cu niste acte, nici macar o clipa nu am stat pe ganduri. Mi-am aruncat intr-o geanta cateva lucruri, mi-am salutat familia si am plecat spre capitala, sa imi revad, in carne si oase, verisoara.

Cu cazarea am rezolvat repede, dupa cum va puteti imagina. Cea mai mare problema pe care am intampinat-o a fost legata de transportul prin oras. Nu stiu cine si cum a gandit amplasarea diverselor institutii, insa va pot asigura ca i-am pomenit in toate zilele petrecute in Bucuresti. Zi de zi, de la un capat la altul al orasului, pentru cate un act, pentru cate o stampila, pentru cate ceva, pana cand m-am enervat si am deschis laptopul, in cautarea unei solutii. Eram satula de taximetristi hoti, care profitau de naivitatea noastra pentru a ne roti de jur imprejur pana cand ajungeam sa platim preturi astronomice, dar si de transportul in comun, care implica discutii interminabile cu oameni parca nevorbiti de o viata, caci eram nevoite sa intrebam in stanga si in dreapta ce masina trebuie sa luam, unde trebuie sa coboram etc.

Asa am ajuns sa gasesc pe internet o firma, Swiso Rent, de unde verisoara mea a inchiriat o masina pentru toate deplasarile prin Bucuresti, caci urma sa ramana acolo o perioada lunga de timp si aceasta era cea mai convenabila solutie. Trebuie sa precizez ca Swiso Rent are niste reduceri formidabile cand vine vorba despre inchirieri de masini pe perioade mai lungi, in sensul ca un numar mai mare de zile face ca pretul pe zi sa scada considerabil, astfel incat cei care vin din afara tarii sau din provincie sa se poata bucura de deplasari fara teama ca vor intarzia din cauza ca nu cunosc orarul autobuzelor, ca se vor rataci sau ca vor cheltui prea mult pe taxiuri.

rent-a-car-click

De exemplu, pentru inchirierea unei masini DAEWOO Matiz pe benzina, doritorii platesc pentru o zi suma de 9, 98 euro. Aceeasi masina, daca este inchiriata pe o perioada mai mare de 30 de zile, va costa la inchiriere doar 6 euro la zi. Faceti un calcul si observati cat este de rentabil sa inchiriezi o masina pentru deplasarile prin Bucuresti, mai ales daca ai multe zile de stat, asa cum a fost cazul verisoarei mele.

Comments
  • Maria November 12, 2014 at 8:03 am

Da am auzit si eu de acesta firma, practica preturi reale, de bun simt, Recomand !

• Adina November 12, 2014 at 8:09 am

Multumim de informare, chiar ma intreba zilele trecute cineva daca stiu o firma de rent in Bucuresti , si innafara de o cautare pe gogle nu am stiut ce sa ii spun.

• Dan November 12, 2014 at 8:32 am

Buna tuturor
    Este o alternativa buna, chiar economisesti banii cheltuiti pe taxiu daca ai treaba in oras pentru mai mult timp.

• Mihaela Dămăceanu November 16, 2014 at 7:28 am

Nu ştiam firma aceasta, preţul este chiar foarte bun.

• Nick November 19, 2014 at 1:10 pm

Salutare, firma acesta de rent a car din Bucuresti este relativ noua si incearca sa intre pe piata cu preturi mici pentru a castiga cat mai multi clienti. Insa acest joc are mereu doua taisuri, este foarte riscant, incasari mici, profit mic, cheltuieli mari. Mai ales ca in piata de rent sunt jucatori mari cu flote de masini mari dar si cu preturi pe masura. Mult succes va doresc

• Ionut December 8, 2014 at 3:50 pm

Am intrat pe siteul lor, este super ok oferta. De la 6 euro pe zi nu mai gasesti asa ceva. Sper sa inchiriez si eu innainte de sparbatori daca mai au masini disponibile.

• Mriana February 5, 2015 at 1:40 pm

Nu prea au la 6 euro asta este problema. Dar nici oferta de 7 euro nu este rea,, pana la urma un Chevrolet Spark e mai misto decat un matiz. Mult succes va doresc !

• Marcel May 5, 2017 at 12:20 pm

Cel mai bine este sa inchiriezi de la ei loganul cel nou. Are cel mai mic pret de inchiriere de pe piata 15.13 Euro pe zi.

• Ninel October 20, 2017 at 1:24 pm

Si dusterul are pretul mic la ei comparativ cu alte companii de inchirieri masini. Sunt OK oamenii de la Swiso, am inchiriat in vara pentru 6 zile un Duster si totul am mers perfect !

• Ninel October 31, 2017 at 1:03 pm

Am inchiriat anul acesta 2017 in Septembrie de la Swiso rent pentru a doua oara si am constatat in mod placut ca preturile au ramas la fel ca in urma cu 1 an. Sunt foarte seriosi oamenii recomand !!