Skip to main content

Acte necesare înființare SRL

Pe bloguri și în colțul de facebook prin care mă învârt observ tot mai des că oamenii vorbesc despre antreprenoriat, despre afaceri, despre SRL-uri (societate cu răspundere limitată), dar nimeni nu spune cum se înființează o firmă, care sunt pașii ce trebuie urmați, câtă alergătură și bătaie de cap suportă doritorii din cauza birocrației. Despre acte necesare pentru înființare SRL nu am văzut pe nimeni să scrie, cu toate că e unul dintre primii pași pe care viitorii antreprenori trebuie să îi facă. Fiecare doritor trebuie să stabilească obiectul de activitate al firmei (conform clasificării din codul CAEN), să aleagă forma juridică potrivită (SRL, SRL-D), să verifice dacă numele dorit pentru firmă este disponibil, să facă rezervare pentru el la Registrul Comerțului, să stabilească un sediu social, să încheie actul constitutiv și să depună capitalul social la o bancă (acesta trebuie să fie de minim 200 de lei).

Abia când viitorul antreprenor termină cu toate acestea poate să pregătească un dosar de înființare și să îl depună la Registrul Comerțului (unde sunt permanent niște cozi infernale) sau, dacă doreste ca lucrurile să se desfășoare rapid și în cele mai bune condiții, poate apela cu încredere la specialiști, fie că nu știe cum se înființează o firmă, fie că nu are destul timp să se ocupe de tot ceea ce înseamnă acte necesare înființare SRL. De exemplu, firma de contabilitate Chronax vă poate fi cel mai bun sprijin când vine vorba despre înființarea unui SRL. Intrând pe site-ul Chronax.ro, veți găsi lista cu absolut toate actele necesare pregătirii dosarului de înființare a firmei. ” Acesta va ajunge în şedinţa de judecată, prin urmare trebuie îndeplinite anumite condiţii stricte de conţinut şi formă ale documentelor, pentru a evita respingerea sau amânarea dosarului. Este recomandat ca o parte dintre aceste acte să fie redactate de către specialişti.” – spun cei de la Chronax.

acte necesare infiintare srl

Spun și eu același lucru, căci nu de puține ori am văzut oameni ajunși la capătul răbdării din cauza birocrației, a formulărilor alambicate, a cozilor infernale… Dacă doriți să evitați toate astea, alegeți să apelați la o firmă specializată care vă poate pregăti și înainta dosarul fără ca voi să treceți prin chinurile iadului.

“Serviciile noastre stau sub semnul excelentei, echipa Chronax fiind permanent preocupata de perfectionarea sa profesionala multidisciplinara si intotdeauna conectata cu modificarile cadrului legislativ. O echipa tanara si entuziasta, cu rezultate impresionante ce va va oferi

CONSULTANTA GRATUITA pentru ca mai apoi treaca la implementarea solutiilor optime, cu o viteza de executie remarcabila.

Fara a avea nevoie de o programare prealabila, va asteptam zilnic in Concept Storeul CHRONAX, intr-o ambianta placuta si prietenoasa, cu tarife accesibile si corecte.  Departamentele sunt conduse de specialisti cu experienta de peste 20 de ani in domeniile in care activeaza si un palmares impresionant de proiecte.”

Comments
  • cristina dragomir August 26, 2016 at 1:09 am

    pentru asa ceva sigur as avea nevoie de ajutor adica nu ma incumet singura sa ma bag la atatea acte si asa mare bataie de cap. Sigur va trebui sa imi fac un PFA foarte curand si deja ma doare capul.

    • Vienela September 4, 2016 at 8:09 am

      Iti spun sincer ca stiu bine ce inseamna toata alergatura dupa acte, stiu care sunt pasii, dar daca as vrea sa deschid o firma, as plati fara sa stau pe ganduri, sa imi rezolve altii aceasta problema, ca sa raman cu mintea intreaga. :)))

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.