Skip to main content

5 reguli de baza pentru un magazin online de succes

Cei mai multi dintre cumparatorii de astazi prefera sa isi achizitioneze cele necesare din mediul online, mai mult decat in magazinele fizice de prin orase. Motivele care-i determina sa faca acest lucru sunt numeroase, desigur. Multi acuza timpul pierdut intre magazinele aflate la distanta mare unul de celalalt, dar si aglomeratia nesuferita in zilele de sarbatoare sau de la inceputul weekendului.

Magazinul online ramane la indemana tuturor, mai ales ca aproape toti romanii sunt conectati la internet, intr-un fel sau altul. Din acest motiv, foarte multi afaceristi au inceput sa prospere in acest mediu pentru ca reusesc cu succes sa tina cont de cateva reguli ce le ofera posibilitatea de a-si gasi clientii perfecti, cei care cumpara de aici orice produs necesar: haine, alimente, carti, echipamente agricole, aparatura electrocasnica sau electronica.

Iata cele 5 reguli importante pentru a obtine succesul:

1.Magazinul online trebuie sa fie cunoscut de clientii sai, asa ca prima regula este de a i se face reclama corespunzatoare. Foarte putini oameni gasesc intamplator pe Internet un magazin online, asa ca proprietarul sau trebuie sa inlature aceasta problema prin campanii eficiente de marketing online.

2. Pentru a reusi sa realizeze o astfel de afacere si sa obtina un profit inca de la inceput, va fi nevoie de o suma mica de bani pe care sa o investeasca. Evident ca nu trebuie sa se imprumute la banca pentru ca nu are nevoie nici sa ridice un spatiu comercial, nici sa plateasca angajati, asa ca un ajutor perfect in acest sens poate fi creditFIX.ro, un site de incredere care acorda credite nebancare celor interesati se imprumuturi rapide.

3. Daca intr-un supermarket un client poate fi tentat usor sa introduca in cosul de cumparaturi o multime de alte produse pe care nu le avea in minte cand a venit, nu acelasi lucru se intampla in mediul online. Aici situatia este putin diferita, astfel incat va fi nevoie de o altfel de abordare: promotia de sezon, de exemplu, poate fi interesanta si tentanta pentru un cumparator, la fel si reducerile pe volum (cumperi 2 produse la pretul unuia sau cu o reducere de X%);

4. Pentru a deschide un magazin online este nevoie, insa, de ajutor de specialitate, care sa ofere gazduire web, suport tehnic, serviciu de monitorizare si alertare, asistenta arhitectura si design sau chiar si servicii de administrare complete pentru Linux. In acest sens, intrand pe https://www.pidginhost.com/ro/, cei interesati vor gasi pachete pentru servere dedicate si cloud, astfel incat site-urile lor sa functioneze la parametrii optimi, dar si sa aiba control absolut.

5. Un client are nevoie de o multime de informatii inainte de a se decide sa cumpere produsul sau produsele dorite, astfel incat magazinul trebuie sa i le ofere cu sinceritate si intr-un mod gratuit. Timpul nu prea conteaza in online, iar vanzatorii din magazinele fizice care isi pierd rabdarea nu exista aici, asa ca pagina cu informatii trebuie sa fie cuprinzatoare si disponibila in orice moment;

In concluzie, daca aceste reguli sunt urmarite intocmai, atunci succesul trebuie sa apara cu siguranta. Simplitatea ramane secretul celor mai eficiente magazine online.

Comments
  • Claudia Bălan February 28, 2018 at 4:35 pm

    Informații utile. Ai folosit publicitatea folosind Google Adwords?

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.